lördag 27 oktober 2012

Bus

Klädbytardagen imorse var kass, bara skit fast vi var där när den öppnade.
Köpte ett par nya svarta täckbyxor och ett par nya snygga jeans för 20 kr iaf.

En latte på waynes, klippning hos Maria på haircut, shopping på stan, några timmars bus på buspalatset! Å fika.
Middag på McDonalds, främmande av mamma å pappa.
En klubbad liten älskling som gick isäng ikväll <3

Jag har fortfarande sjuk hosta å febrig. Blir läkaren på måndag om det inte är bra, varit sjuk i snart 2 v nu!

Sandra å Pontus kikade in ikväll! Trevligt värre!! <3
Skjutsade några grabbar till via å nu kollar vi film.

Imorn ska jag å Max åka upp på Ikea med mamma å pappa.
Undra om jag orkar. Är så sjukt dålig å sjukt trött å hängig nu!

Bild på frillan, bortse från att jag ser super hängig ut!
Och bild på nya tröjan, bortse från mina snygga strumpor!! Haha!

Inga kommentarer: