onsdag 13 april 2011

Hormoner?

Kan det vara dessa hormoner som gör att jag mår såhär nu?!
Det känns som en svaka, men vet inte om det finns någon anledning?
Tycker allt är tråkigt, vill inte göra nåt men vill inte inte göra nåt heller:p
Orkar inte städa, så det ser förjävligt ut här!
Less på folk- helt utan anledning!
Haha helt sjukt.
Skulle vilja åka bort å bara vara.
Näe detta är ingen bra dag! Men hoppas den blir bättre!
Gillar inte att känna mig låg, som om
Jag är i en djup dal.

Trött som en gnu är jag oxå, ovanligt lr inte.
Bebis lever om iaf :) skönt att känna att bebbe lever om!

Kan denna lilla krabat verkligen rubba känslor hur som helst?! Dessa hormoner!
Känns inte verkligt att den på bilden ligger i min mage, har inte fattat det än!
Vet inte hur man roterar från mobilen? Nån som vet? ;)

1 kommentar:

Maria W sa...

haha,ja dessa hormoner:)
De kan ställa till både det ena och andra med känslor och humör,det är inte lätt med en bäbis i magen ;p
Hoppas du känner dig bättre i morgon.
Kram