tisdag 26 april 2011

Läckan

Jag har nog aldrig varit så här förkyld någonsin tror jag? Å inte så här länge heller.
Alltså lite förkyld kan man ju vara länge, men inte jättedålig länge lixom.
Så less nu!! Men de börjar gå åt rätt håll. tror jag.

Härligt att jag har läckt tuttmjom i stort sett varje dag sedan v.22! Är väl inte så mkt men ändå lite jobbigt att det skulle börja så tidigt!

Jag är så grymt grymt grymt sugen på ett glas vin! Åhhh vad gott de vore. Alla säger att vänta tills det gått ett tag, då har du glömt bort det o har inget sug längre. Men JO. Mitt sug är då kvar fortfarande.
Skulle kunna döda för ett glas vin, typ ;)
Till och med en kall god cider drömmer jag om, jag som inte brukar dricka det så ofta. Men gud vad sött,kallt o gott det skulle vara. Mums!
Har även lite sug efter redbull!
Jobbiga sug.
Kommer nog vara ännu värre i sommar, då man sitter på sommarkvällarna o längtar efter vin o cider. haha! Jag längtar/saknar inte att festa/supa alltså, utan bara sitta o smutta på 1 glas vin eller 1 cider.

Jag känner mig fortfarande konstig i själen, tom lixom. Utan känslor typ.
Jag har ingen lust att göra någonting alls hemma längre. Jag som alltid brukar har städat o fint o allt fixat. Men nu inte ens det! Ingen lust att fixa o dona ute. Har lixom svårt att ta mig an disken o laga mat, haha what? Fattar inte vad det är för fel!
Jag har iofs inte så stor lust att göra saker överhuvudtaget.
Känns konstigt, eftersom jag alltid varit en sommarmänniska, alltid längtat o blivit helt crazy av sommarkänslor. Men nu känner jag mig bara död inombords.
Jobbigt. Fattar inte varför.
Eller egentligen så vet jag 3 saker, som det har att göra med, som jag inte kan släppa.
Vet dock inte hur jag ska kunna rensa kroppen från dessa saker och bli pigg igen. :/

En till liten sak, är nog att man är lite nervös o så oxå inför sensommaren ;)
Men det är ju lixom kul, men man är ju ändå lite nervös o spänd o funderar mkt på hur man kommer bli som förälder. Ännu mer funderar man ju på det nu, när man mår så här å inte vill göra nåt alls! Skulle man ju vara sämsta föräldern ever lixom.
Så att man funderar över det, beror ju på att man mår som man mår lixom.
Jaja, svårt att förklara.

Måste nog dra iväg på den där sundsvallstrippen snart, så kanske man kan ladda batterierna med lite shopping!
Behöver ju handla lite kläder o sånt. Sommarklänningar o tunikor jag har sen förr, är typ sånna som sitter tight över tuttarna o sen går de ut som tält typ. Och med magen nu så ser man bara så fet ut i sånna kläder. Man behöver tröjor/klänningar som sitter åt runt magen.
Så lite shopping är ett måste. Måste även skaffa fram en bikini så jag kan sola lite!

Nu ska jag inta soffan med Monchi, som redan lagt beslag på hela soffan typ. Vi ska kika dh, en isglass för halsen blir det till. mums!

1 kommentar:

kattis sa...

jag försöker väl igen, verkar inte som min kommentar kom fram =) men de är en fin "gravid förkylning" du fått, sån kan stanna hela graviditeten om man har otur. Kroppen fokuserar sig på din bäbis först å främst, inte på dig.
själv orkar jag inte handla kläder, men har ganska mkt kläder jag kan ha som gravid =)