onsdag 20 april 2011

Peking

Blev en stark pekingsoppa till middag ihopp om att skrämma iväg min förkylning.
Har så sjukt ont i halsen, så blir tårögd när jag sväljer :(
Kliar i halsen oxå, så skönt att äta nå rivigt eller dricka nåt med bubblor i. Men man kan ju inte äta å dricka hela  tiden, för man mår lixom illa oxå eftersom man har så ont o det smakar typ blod i munnen.
Blä.
Hostar lite oxå eftersom det kliar.
Vill inte bli sjuk nu!

Ska koppla datan till tvn, lägga mig i soffan o glo på gossip girl som jag missade i söndags.
Ska slappa o se om jag blir bättre då :P
Å äta en knatteglass!

1 kommentar:

Maria W sa...

Aldrig roligt med förkylning :(
Själv vaknade jag i morse och var rejält krasslig?!
Både halsont och snorig,kul,jag som ska jobba hela helgen.men,men krya på dig :)
Kram