fredag 1 april 2011

Stora dagen!

Ja idag är det stora dagen här hemma. -Jag har börjat läckt mjölk... REDAN?? Bläää. Hoppas det är tillfälligt.... -Monchi har börjat löpa,så A ska springa in o köpa tiktrosor till henne, då Lillans gamla är för stora. -Det är 1 april, så ska hitta på nå bus. -Monchi har lärt sig att man kan springa på snön nu, så hon springer o springer o tittar aldrig hur långt det är hem. Alltså hon rymmer! grymt jobbigt. -Jag mår lite bättre. -Vi har bestämt vagn. -Bebis har för första natten hållt mig vaken!(försökte somna i 2 timmar, men var en väldans liv där inne :P) Ska laga lite MIDDAG idag, första gången denna vecka. Eller gjorde ris o kyckling en dag(som vi mest åt riset av, då riset är bra för magen) Vi tänkte köra på Enchilladas. Får se om det går ner och får stanna där ett tag.

2 kommentarer:

Maria W sa...

Åh,Monchi har blivit stora damen,man får gratulera :D
Ja,det är inte lätt att läka,och värre blir det ;p kan ju vara lite tillfälligt bara när det är så tidigt,vi hoppas det.
Det är mysigt att känna när det sparkar,men ack så jobbigt när man hålls vaken och karln sover ;p
jag hade det jätte jobbigt när jag väntade W,han höll mig vaken mycket och han hade ofta hicka så hela magen hoppade när jag skulle sova på kvällen.

Hoppas ni får i er lite mat nu,så ni får tillbaka krafterna.
Kram,kram

kattis sa...

min håller mig vaken ibland med, läcka e aldrig kul, har inte hänt mig än =)