onsdag 11 juni 2008

Full rulle

Sedan i söndags har jag varit"barnvakt" åt Syrrans pojk. Han går ut nian nu så barnvakt och barnvakt kan man väl kanske inte säga.. men han har sovit här ialf! Men idag kommer Syrran hem så nu blir jag själv inatt..tills prinsen min kommer hem imorn! =) Idag har jag varit på stan en sväng..var in på Mq-rean och där hittade jag en Bondelid tröja..En longsize lixom..sen köpte jag även en till tjocktröja inne på Jones. Även den på rea..så jag känner me j väldigt duktig idag!!jAG SOM aldrig brukar hitta nåt på rea! Jag har även varit och fixat naglarna idag!Jippie!Har gått å funderat på det så länge nu, men nu är det gjort!Känns bra=) Imorn är det fullt ös hela dagen! Älsklingen kommer hem och vi ska kolla på hus..ett kl 14 och ett 16 sen är det avslutning för Jocke&Vickis(A´s Småsyskon) den börjar kl 18. Sen på fredag är det avslutning för Niorna på öster 10.00 tror jag de va.. å då ska vi dit och kika på Anton & Martina. Sedan blir det studentåget och så.. Lördag blir det nog en titt på balen om det ä rbra väder =) På söndag tror jag att jag ska ha kalas..fyller ju år p måndag..Har ingen ork att ha kalas men men..känns så rörigt allt när man lixom inte bor någonstans riktigt..är rörigt när man hålle på å flyttar! Men men..funderar på vad jag önskar mig..kommer inte på något! Av Älsklingen har jag önskat mig en weekend i sthlm..men massa romantik,mys,grönan shopping and so on!=) Näe nu ska jag kila XoXo,P

Inga kommentarer: