onsdag 11 juni 2008

KÄRLEK

Kärleken betyder så mkt för mig! Jag är så glad och mår så bra närjag tänker på attjag är Älskad och Älskar! Jag vet att många har åsikter om att man satsar på kärleken. Men nu är det såhärjag känner oc hdet här jag vill! Sen om det blir någon annan känsla sen så får man ta itu med detdå! Jag och Älsklingen vill köpa hus häromkring!=) Många anser då att man är för ung, att man missar en massa saker..och att man borde flytta runt och sånt! Men så känner inte jag nu och jag hoppas folk förstår det. Jag har allt jag vill ha här! Jag har varit med om väldigt mkt och har inte alls någon lust att göra sånna saker igen..som att festa enmassa här och där, resa runt och träffa nya människor and so on.. visst vill jag resa, men inte på party-resor på samma sätt som förr..utan med Älsklingen! Ellre visst kan jag åka iväg med några kompisar på resa, men det blir lixom inte som det var förr.. För det är såhär jag vill ha det nu!Jag ångrar inte det jag gjort, men det känns som om jag är klar med det nu! och man ska ju leva i nuet och göra det som känns bra nu eller hur? De flesta som säger sånna här saker har nog aldrig upplevt samma sak..den perfekta KÄRLEKEN! Men en dag får alla vara med om den och då hoppas jag att ni tar väl hand om den!=) Den kommer inte vid samma tidpunkt till alla..och nu är min här så nu ska jag ta hand om den väl!;) Jag sitter här å längtar ihjäl mig efter att få kramas,pussas och mysa med min Älskling! Shit alltså..JAG VILL MYSA NUUUUUUUUUUUUUU!Älskling kom hem! Jaghinner ju knappt vakna imorn så träffs vi ju..Älsklingen är hemma vid 12!=)NICE! Undra vad man ska ha för kläder imorn?Måste ju klä på mig direkt på morron imorn,alltså kläderna jag ska ha på kvällen..eftersom vi inte hinner hem nåt innan skolavslutningen som är på kvällen...Hoppas på bättre väder så man kan klä sig somrigt!mAN VILL JU helst det när det är skolavslutning! aja nu ska ja sluta snacka en massa......... Näe nu ska vi försöka sova jag&Lillan. Lillan saknar sin husse!Det märks så tydligt på lillgumman! Och undra då hur mkt det märks på mig?!haha! Säger bara det..KÄRLEK! XoXo,P

Inga kommentarer: