måndag 16 juni 2008

Sjuk födelsedag

Skolavslutning mellanstadiet,Skolavslutning 9:an, middag,studenttåg,shopping,fika,partajj,crousing,bilträff,kalas och ja jag vet inte allt som varit i helgen..helt sjukt vad saker vi har gjort! Känns som om helgen var 1 dag ist för 4 eftersom vi inte har hunnit "göra" nåt(nåt viktigt lixom) utan det har bara varit måsten hela helgen..jobbigt!! Snacka om fullt upp i helgen!! i Torsdags när Älsklingen kom hem var vi och tittade på två hus..men de va väl inget intressant,tyvärr. Därefter var vi på skolavslutning Andreas småsyskon hade avslutning i Rogsta kyrka. VIckis slutade 4:an och stora grabben Jocke slutade 6:an!!Så det blev en massa fika och sånt efteråt. Mysigt men lite kallt! Sen blev det hem å sova. Upp på fredagen och åkte till högliden för att kolla på östraskolans 9:or som hade avslutning. D.v.s vi kollade på syrrans pojk Anton och påå Martina. Var en bra avslutning där =) Sen blev det käk å med syrran,madde,gurra,anton,matte,jag och älsklingen. Vi firade Anton på "gretas"(bangkokkajjen eller vad det heter nu) Var göttans å så fick ja träffa Malin som jobbade.Var längesen nu så det var roligt!=) Blev en titt på studenttåget så man kunde drömma sig tillbaka till sin tid. Skillnaden var att vi hade en underbart stekande sol då! Alla vi som käkade gick ett varv på stan och sedan blev det en fika! Åkte å tittade på Gurra som var med på glysiscup och sedan på kvällen var vi ute på stan och "höll koll" på allt partajjande haha. Träffade massa folk och snacka skit. Trevlig kväll!! På lördan var jag trött som bara den..eller hängig var ordet.. och ont i halsen som en gris. Men vi klev upp och åktepå stan en snabbis för att uträtta en del ärenden. Åt lite mat å sen bar det iväg mot ljusdal och så vidare en bit ovanför (kommer inte ihåg vad det hette) men där var det ialf en garaget bilträff. Det var på ett stort fält med massa banor..så där blev dt lite körning och bus, roligt att titta på men tråkigt väder!Det regnade lite i början men sen blev det bra!=) Ont i halsen hade jag som attans så kunde varken prata eller äta nästan denna kväll..suck! Åkte ner till Ljusdal igen lite senare på kvällen då det var Crousing där..väldigt mkt bilar och folk! Men vi åkte hem vid 11-tiden då Gurra skulle upp å spela boll på morron efter och jagskulle få främmande.. Blev ändå kvar på stan ett tag så ingen sovning innan 03-tiden!Sov som en kratta, vaknade hela tiden förjag hade ont i halsen,täppt i näsan å feber..great! På söndan var det fullt upp från kl 12.00-19.00 hade vi främmande hela tiden! Var väldigt trött och hängig och mådde inte alls bra!Drack typ 10 koppar tee med honung i och kunde inte äta nån mat.. men men, fick ialf lite presenter och hade massa trevliga besök! Men i natt så sov jag kanske 2 timmar å det är inte så bra!Kan fortfarande inte sova utan knaprar piller som bara den. Jag fyller ju år idag, men hade "kalas" ist. Men mamma&pappa kommer hit idag ialf å håller mig lite sällskap haha. Blir nog min sämsta födelsedag ever det här!Har aldrig varit så här sjuk när jag fyllt år och så är ju inte Älsklingen hemma heller!!Han åkte imorse...å nu har de åkt längre norrut än sundsvall..nu är det kramfors tror jag.. så inte kan man bara åka å hälsa på då heller!Får väl se om de får fint hotell kanske jag åker upp å ligger å e sjuk där istället haha!=) Så tråkigt å ligga här hemma själv å va sjuk..:( aja, nu skqa jag inte surra mer... ska ha en bra födelsedag nu haha :P Hoppas btw att jag är frisk till Midsommar! XoXo,P

Inga kommentarer: