tisdag 17 juni 2008

1ÅR

Ja nu är man ett helt år äldre helt plötsligt :P haha Känns ju ingen skillnad precis! Dagen har varit seg. Sov ju ca 2-3 timmar i natt så man var lite seg..å sjuk som attans. Feber,snorig och täppt om vart annat, ont i halsen,hostig och nyser. Är LESS! Hur kan man bli sjuk på sommarn?jag har ju inte ens varit ute och blivit kall eller nå.. skit trist är det ialf! Har aldrig varit sjuk på MIN DAG förut..menmen..man ska väl tydligen va de nångång oxå :P Mamma å pappa kom hit vid 12-tiden och åkteväl hem vid 5 tror ja.. Köpte hem en kebabrulle och satt här å firade haha! Blivit några promenader med Angel oxå. Mysigt! Har alltså varit en lugn da idag..Nästan alla var ju här å firade mig igår så de va bara mamma&pappa här idag!skönt eftersom jag är så sjuk... Saknar Älsklingen så det gör ONT nu..Känns jättejobbigt nu..är nog för att jag är sjuk och trött och sånt. Blir lite kinkig då jag! Får se om jag blir ditbjuden å få sova där resten av veckan kanske =) Men detär ju en bit dit...tråkigt att de inte var i sundsvall ialf en vecka till... Nu är de ju i Kramfors och dit är det ju bra mkt längre! Aja får väl se hur det blir!Klararnog inte av att ligga här hemma själv ända till Torsdag ialf..Hoppas på att bli frisk nu! XoXo,P

Inga kommentarer: