tisdag 17 juni 2008

Segt!

Är väldigt segt att vara sjuk, speciellet när man är ensam hemma! Man kan ju lixom inte åka nånstans eller göra nåt är helt slut! Vill bli frisk nu!! Har beställt massa böcker(!) idag!Jag som inte har läst på flera år har nu börjat läsa!!Men insåg att jag mest har läskiga böcker och sånna vågar jag inte läsa när jag sover ensam, Är ju rätt löjlig av mig nuförtiden!!Kanske för att man inte sovit själv på typ 3 år haha! Beställde Gossip Girl bok 1&2 ...Och himlen var oskydligt blå(handlar om tsunamin i Thailand. En kompis till mig(vi gick i samma klass) omkom där!Blir jobbigt att läsa men är intresserad av att höra denna tjejs berättelse om hur allt var. Ego Girl av Gynning Ökenblomman återvänder av Waris Dirie Köpte även en bok häromdagen Snabba Cash Någon som har bra boktips? Imorn kommer Älsklingen hem!!Helt underbart!!=) Blir lååååång helg! Mysigt! Nu ska jag mysa medmin älskade pussgurka, hon är så otroligt mysig denna lilla donna!=) XoXo,P

Inga kommentarer: