söndag 2 november 2008

Glömde

Vi stannade som sagt i Gnarp igår på vägen hem från våran heldag i S-vall, vi hälsade på Robin. Det var trevligt! Men jag tycker nog att du var lite väl stram gummsan ;) haha!
Just ja, glömde du berätta att vi såg fyra kändisar igår i s-vall, bland annat denna snyggingen :P
Har träffat och surrat med denna snyggingen en gång förr i "fyllan" men blev inget snack nu precis. Haha, jag blev som en liten tjej. Han är "karlsnygg" lixom. Haha. Denna gamla goding var oxå med
Haha god och god, inte direkt snygg men grymt bra!
Vi åkte vidare från Robin in till stan och gled runt lite, men ack så trött vi var alltså. Blir helt slut av en heeeeel dag shoppping + bio.. ;) Haha.
Idag bar det iväg till S-vall igen, usch vad vi åker mycket bil. Men blir nog bättre snart. Känns som om vi bor där uppe nu haha.
Vi var ialf på Biltema, Älsklingen hade hittat nå snygga extraljus han ville ha, det dög tydligen inte med de som vi har som är äkta dyra hella blue. Aja, jag ska ju inte klaga, shoppade ju en del igår jag :P
Åkte därefter på Rusta där vi köpte spackel så vi är beredd om 2 veckor :P
Vidare upp på Media Markt, gick in där o glodde runt lite och hittade ett Hemmabio som vi köpte, snyggt va de!;) Såg även Smurfarna och korvätartävling haha!Usch.
Hämtade ut Tvn som vi köpte igår, oj vad stor kartongen va haha. Men in gick den och hoppas den är hel :P Tänkte inte plocka fram någon av dessa mediagrejjer innan flytten. Men kan säga att det kliar rejält i fingrarna på min Älskling :P Stackarn!
Bara datorn som fattas nu sen är det bra lixom. Den skulle komma i slutet på veckan så hoppas på det!=)
Invigde mina nya älsklingar idag, stövlarna alltså, och jädrar vad jag är nöjd med dem!Kunde inte vara bättre eller snyggare. Åh.
Hade även en helt ny outfit, kul de är att dra på sig nya kläder ;)
Nu har vi lagat hemmagjord pizza och ätit och tittat på inspelningen av one tree hill.. Längtar tills jag får se Gossip Girl, vilket jag oxå spelat in..men tydligen ska vi se nån film som börjar nu vid 9..hm.
Aja orkar inte knäppa bilder på all shopping som blivit i helgen, så det får komma imorn!
Nu ska jag mysa med mina två guldklimpar ;)
XoXo

1 kommentar:

Martina Bergström sa...

Tack själv, så man fick komma på andra tankar :) Njaa, har varit och kikat på innebandy på dan sen har jag bara surat typ, haha värdelös dag! Jag var inte alls stram, skulle jag gjort som ante sa eller? ;) haha! Men några puss sms kanske det varit ;) vem vet...