måndag 3 november 2008

Pepparkakor

Mmmm va gott det är med pepparkaka och Vasa Julmust. Åh är helt galen i det alltså :P Så mysigt me höst/vinter nu :) Dagen idag har runnit iväg, var in till stan en sväng för Älsklingen skulle uträtta lite ärenden så jag sprang en snabbis på stan. Träffade Malin, trevligt =) Nu är det mys som gäller i soffan och snart dax för Prison Break. 3-års dagen närmar sig med stormsteg! Några förslag på vad man kan hitta på en sån dag? Jag har Idé torka! Behöver hjälp! Vad kan man köpa för nå? Gah, jobbigt! Aja dax att återgå till myset i soffan. Har tyvärr inte hunnit med att fota nåt idag heller...men det kommer, de lovar jag. hehe Ha en trevlig måndagkväll ;)

1 kommentar:

Martina Bergström sa...

Jag vet vad ni kan göra, ni kan få ha romantiskt middag här hemma, men ni får inte sitta vart som helst ;) det är de som är det spännande med det hela, det får ni se när ni kommer isåfall men jag vet att ni kommer gilla de för ni ville gå dit förut en gång :D hahaha!!