söndag 16 november 2008

Gott käk

Oj vad vi har haft/ har fullt upp nu! Vi har hunnit med så mkt sen igår. Vi har: Rivit ner tapeterna i vardagsrummet(40kvm) Tagit bort portalen till vardagsrummet så att det blev en hel stor öppning istället. Rivit ut hela köket!30kvm Tagit bort väggen mellan två sovrum som blir ett stort sovrum på ca 20kvm Huset känns väldigt stort nu när hallen,köket och vardagrummet är öppet och det är ju ändå 70kvm öppen yta nu! Ska försöka hinna lägga in lite bilder imorn. Men nu ska jag ta å krypa till kojs, försöka få bort verktygen ur Älsklingens händer först haha! Tog en paus ikväll och åkte in till stan med Nicke&Martina och käkade på Statt, de var gott och trevligt! Igår var Gurra, Svärmor, Pär, Nicke och Martina här och hjälpte till så vi hann med mkt på bara nån timme då på kvällen efter att vi kommit hem från sundsvall. Syrran var även hit en sväng och kikade! Idag har det varit fullt hus mitt på dan då Svärfar,Carina,Rasmus, Fredrik, Nicke,Martina och Svärmor har varit här. De 4:a först nämnda åkte hem efter ett tag medan de andra var kvar ända tills ikväll då vi åkte till stan. Mamma och Pappa har även varit här och kikat så jag fick träffa mina två Älsklingar som är hos dem nu medans det är så här rörigt. Så Lillan fick vara där igår och sova kvar, och hon ska även sova där inatt. Det känns så konstigt så imorn får hon komma hem igen!!Klarar mig inte annars, vill ju snosa och mysa med min underbara gofis! Men känns bättre att hon är hos dem nu när det är damm,skruvar,spikar och lite huller om buller här. Imorn ska det nog målas tak och tapetseras i v-rummet. Medan grabbarna donar vidare i köket. Nä sängen ropar! Det var allt för nu, bye

2 kommentarer:

Therese Wennström sa...

Hej. Jag köpte kaklet på k-rauta i sundsvall :)

Therese Wennström sa...

nej jag vet inte vad den heter. men dom hade inte så många sorter där så du hittar den nog :) fanns i brunt också tror jag.