tisdag 18 november 2008

Renovering-städning

Ja livet fortsätter, på ett annorlunda vis haha. Mitt i allt buller och bong. Och damm!Usch! Tur att vi har ett tillsvidare vardagsrum där vi har soffan,fåtöljerna och tv:n nu, hit kan man stänga dörren så det inte kommer in nå damm här. Likaså har vi ett sovrum tillsvidare där det inte heller kommer in något damm. Idag har jag och mamma varit i lägenheten och städat. Så nu är den helt klar!Känns skönt!=) Nu slipper man lixom tänka på den nå mer. Den ska bara besiktas nu. Tog rätt lång tid men skönt att ha något annat att göra en liten stund istället för att trök som är här hemma nu. Är så tråkigt nu när det är massa små saker som ska göras som lixom inte syns. Spackling, slipning, bilning(eftersom vi ska dra avlopp/vatten till andra sidan), dra om massa el, fylla igen rännan vi bilat med cement, ja det är massa som ska och måste göras. Jag längtar tills tapetseringen kommit igång och tills man får börja montera köket =) Då blir det skojj!=) Igår var det fullt hus här då Svärfar, Carina, Fredrik, Mattias, Svärmor, Pär, "Momme&Moffe"(Andreas mormor o morfar), Nicke och Martina var här och hjälpte till. Mona och Mattias var oxå hit och kika en sväng, likaså brorsan, Jeppe o Gurkan va hit en sväng. Trevlig trevligt! Dagen avslutades med hämtmat från Pizzan. Svärmor, Pär, jag och Älsklingen som vräkte i oss god mat!=) Trevligt och gott!;) Nä nu ska ja glo lite på Navy CIS innan jag stupar i säng efter en tung dag! Älsklingen donar på han, är så duktig. Att han aldrig behöver vila, helt otroligt! Orkar aldrig med några bilder, är helt slut så fort jag sätter mig här, usch. Men det kommer, I promise! Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade mig igår! Vi var ju där igår men inte var du hemma e , snällt ;) haha!

Anonym sa...

Åååå :D var har hon hittat dom jeansen? :D