torsdag 5 februari 2009

5000

wow. Nu visar räknaren precis 5000. Siffrorna har gått fort nu på slutet. Ibörjan av min blogg så var det inte så många och jag skrev ju aldrig i den heller.haha Vet inte varför jag skaffade den då. Men det verkade kul men jag orkade inte skriva då :P Ialf så är det ganska många besökare här varje dag. Utan att man märker av dem lixom? Ganska tråkigt att sitta å skriva och se att det är massa som typ smygtittar bara :P Bli lite aktiv i kommentarerna vettja! Ialf i Lillans inlägg, hon blir så lessen annars! Har pratat med Älsklingen ganska länge idag. Känns så skönt! Åh vad jag saknar honom. Men mycket saknar jag oxå av att va hemma lixom. Älskar ju att vara hemma, varför kan jag bara inte skita i att vara mörkrädd? Kan det inte bli ljust på nätterna snart? Allt skulle vara så mkt lättare då! Älskar ialf Älsklingen såååå mkt och saknar honom så det gör ont! Lillan saknar sin husse så mkt oxå! Hon e så söt när hon lixom visar att hon saknar honom. Sitter å tittar på dörren, letar husse, sover lite oroligt och säger man nåt om husse så blir hon galen, viftar på svansen och springer så fort hon bara kan till dörren. Våran lilla gullfis!=) Funderar på att börja med Cambridge. Har funderat på det länge. Alltså som en "kickstart" och sedan köra med VVs points. Är det någon som har erfarenhet av Cambridge? Berätta gärna de ni vet! Verkar inte som de blir Gävle imorn. Men kanske en heldag i Sundsvall på lördag, med shopping,fika och massa skojj! HOPPAS! KOm igen nu M;) Vad ska ni göra i helgen? Någon som vill hitta på nå?Bara att höra av sig ;) Nä nu är det dax för sängen! Jag som skulle sova tidigt. Haha! Kärlek är underbart

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är roligt med många läsare :) Fixa en "FÖLJ MIN BLOGG" här på sidan så kan du ju se vissa som läser din blogg iaf! :) Jag kommer klicka i direkt eftersom jag redan följer din blogg :) Så fixa en sån vettja? Det finns på "sidelement"...
Kramis