fredag 6 februari 2009

Fredag

Är det verkligen ingen av er som läser som vet något eller har någon erfarenhet av Cambridge? Känner någon som har kört den dieten, läst mkt om den eller har något att säga om den? Speak people! Jag vill ha information!;) Dagen började med en låååång sovmorron efter en usel natt. Gick isäng ganska tidigt, men kunde inte sova förrens sent. Trist! Blev inget Gävle idag, tråkigt nog men blev en resa ändå. Det bar iväg till Sundsvall istället, Birsta närmare bestämt med mamma o pappa. Kikade runt lite där. Enda shoppingen blev massa olika gnagben till Lillan ;) Hem och kolla på Let´s Dance. Snart få man se vem som åker ur. Jag har tre favoriter: Laila Bagge, Magnus och Morgan. Så jag hoppas att dessa tre får va kvar ialf :) Därefter blir det kvällsrutiner och därefter sängen. Morgondagen: Tillbringas med Martina, blir en heldag uppe i Sundsvall. Shopping, fika, käk, bara ta de lugnt och ha de mysigt lixom. Kanske även blir bio eller en film? Återstå att se! Därav den tidiga kvällen ikväll så man orkar med en heldag imorn;) Saknar Älsklingen idag oxå! Hoppas han hör av sig snart?hm.. Nä nu ska ja kolla på tv! Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte kört Canridge men har kört med Allevospoppor vilket typ är samma. Jag tycker inte att den metoden är bra. Men det är ju jag det. Andra tycker den är jätte bra ju! Själv tror jag att det är svårt att hålla vikten med just soppor. Jag är ju ett fan av viktväktarna jag, lite krångligare kanske men mkt bätte :) Men du kan ju prova ett tag iaf så får du se om du vill fortsätta el inte lix.

Sörhoga Lantgård sa...

Fyyfaan för cambridge! Värsta tiden i mitt liv tror ja visst.. Jag älskar mat! Skönt att slippa laga mat visserligen men har man älskling så måste man ju ändå.. Det kostar sjuuukt mycket pengar och man går upp igen när man slutar, vare sig man vill eller inte. Det säger väl sig själv att man går ner i vikt om man inte äter mat, men ingen kan leva på soppor förevigt ju! Det finns inga genvägar helt enkelt. Satsa på motion och ät som vanligt istället :)