måndag 9 februari 2009

BUS!

Igår blev de en slapp dag. Vaknade hos mamma o pappa. Käkade frukost och sen åkte jag och lillan hem. Skottade, fyllde pellets och donade på lite. Duschade och myste i sängen. Var ju ONE TREE HILL preimär igår! Och inte nog med det så var det även premiär för GOSSIP GIRL Hurra! Nu kan man börja leva igen, haha ;) Lillan fick åka till mamma o pappa och jag åkte in till stan. Till Systers lägenhet. Anton och jag som hänger här nu :P Har varit hos Malin och Emmy idag. Så mysigt! Blev lite bus och snack =) TREVLIGT!! Ska ses imorn oxå, KUL! Blev även bjuden på mat där, TACK!=) Nyss kommit hem därifrån och här händer det inte så mkt, ingen hemma här mer än jag :P FÅr se vad jag ska hitta på! Saknar Älsklingen! Känns som en evighet sedan vi sågs och det är det JU! Trist! XoXo

1 kommentar:

Anonym sa...

lter som om det vart en rolig å mysig dag! nu är det en dag mindre tills vi ses. kyssar! ;)