söndag 8 februari 2009

Lördagens

Igår blev det som sagt en heldag i Sundsvall. Åkte och hämtade upp Martina, sen brummade vi iväg i snöovädret. Blev lite shopping. Kollade även in massa möbler ;) En tröja En Vit/guld Jetset klocka Jeansleggings Var det som fick följa med hem ialf något lixom. Lunch på McD samt lite fika. Slush blev det oxå, Gott! Åkte hemöver då vi kom på att det var TEXAS som gällde för käk. Stannde till hemma för att byta kläder. Vidare till Martina och hämtade upp Anna. Klockan 9 hade vi bokat bord. VAR RIKTIGT GOTT!! Åt förrätt, lökringar och cheddardip HUR gott som helst! Därefter blev det Oxfilé, mums! A och hans kompis kom dit o hängde sedan med oss på McD där det skulle ätas glass. Haha. Där var det hur mkt folk(ungdomar) som helst. Hade ganska kul. Åkte lite bil efter det och sedan blev det lite kaos. JOBBIGT var det ialf. Berättar lite i kortadrag bara, vet inte hur mkt jag vill/vågar säga! En gammal kärring som började bråka med en som jag skulle skjutsa. Jag satt i bilen och väntade på att den jag skulle skjutsa skulle sätta sig i bilen. Då kommer kärringen och rycker upp min dörr och tar ur bilnyckeln! Och så ska hon slåss med mig när jag frågar om jag kan få tillbaka min bilnyckel!? Allt detta ägde rum utan för FOLKAN, därnere lixom. GANSKA MYCKET PUBLIK! Ja hur som helst, så kom en vakt o frågade vad som hände.. Några slogs och jag ville ha mina bilnycklar så jag kunde flytta bilen från boxningsplatsen lixom. Men NEJ, vakten gjorde inget utan sa att: Du får ringa polisen. Jaha, men kan inte du hjälpa till och avbryta bråket och så tills de kommer? Nej, jag har saker att göra inne. VAFAN KOM HAN ENS UT FÖR DÅ? HELT SJUKT ensam kände man sig där, där man stod nykter och helt uppe i kaos! Kärringen tog bilnyckeln och sprang o satte sig i en TAXI! och skulle åka iväg. Tur att taxiföraren var snäll och stannade. Han fick ta hand om mig då kärringen bara skulle slåss hela tiden...helt sjukt! Jaja, hur som helst fick jag tillbaka min bilnyckel och skyndade mig därifrån. Just ja, Polisen kom först efter 40 minuter ungefär! Bra JOBBAT lixom. Man känner sig trygg menar jag.. :S Aja, Åkte hemöver ialf, hem till mamma o pappa. På vägen hem pratade jag med A som var ute och drack Öl i Norge. Nog om det. Ja så ni som va nyfiken på vad som hände igår..nu har ni fått er ett litet smakprov. Men det var så mkt mer! Men det tänker jag hålla för mig själv! Nu har jag fått feber! Hurra lixom. Ska ta borsta av bilen 1 meter snö och åka hem o vila/glo på tv ett tag! Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars er som e ensam hemma. skulle gö vadsomhellst för att rädda dig från det som hände.
saknar er som tusan darling! även lillan!;) hoppas dagarna går fort, så vi får ses snart igen. Vi= kärlek! Älskar er båda. Puss puss!