torsdag 12 februari 2009

Onsdag/Torsdag

Åkte å hälsade på Broder & Jeppe en sväng igår innan jag skulle hämta Gurkan från träningen. Men Bror åkte iväg å hämta han istället. För det stod tydligen film på schemat. Blev den med Vin Diesel, eftersom jag ville se den :D Babylon A.D tror ja den hette. Den va bra och han var såååååå snygg som vanligt! Åh. Åkte därefter "hem" och glodde lite på tv innan vi somnade. Idag lyckades det bli en liten sovmorron, skönt, det behövdes verkligen! Sedan kom Bror & Nelly(får man säga så?haha) förbi och hälsade på. De drog i väg med Gurkan efter ett tag och jag dona på lite. Blev data, städa ihop lite och packade. Åkte hemöver men blev ett stopp för käk och ett för tank innan jag åkte hemåt. Vid tanken träffade jag Marina o Lena, blev kvar o snackade i kylan i typ 30 minuter. Trevligt. Kanske blir bio imorn?;) Väl hemma blev det en massa bärande av pellets, plockade undan lite inne, packade upp väskan, kollade på tv och en massa snack med Älsklingen på datorn :D Så underbart när han har internet nu, eller de har han haft några dagar nu :) Nu har jag nyss kommit till mamma o pappa för ca 1 timme sen. Har pratat lite, läst tidningen och suttit på msn, dvs. pratat med Älsklingen :D Nu ska jag snart gå å sova. Då blir det 1 dag mindre till Älsklingen kommerh em :D Ser ut som om de åker hem imorn, HOPPAs! För då kommer de hem på lördag och då hinner vi ha alla hjärtansdag mys på lördagkväll! Tar ju över 20 timmar att åka hem, dvs nästan ett dygn. Så de måste ju åka imorn förmiddag föratt hinna hem på lördag dag lixom.. Åh jag hoppas hoppas verkligen... det har ju dragit ut så mkt på tiden redan.. först skulle de va hemma i måndas/tisdags. Sen blev det onsdag, sedan torsdag och nu är det inne på lördag!Åh,. han har varit borta sen förra söndan nu..MÅÅÅÅÅÅNGA dagar det!FY vad det är jobbigt! När man är van att vara med varann varje dag och sova med varann varje natt...så har det lixom varit i över 3 år nu... Aja, nog om detta. Nu ska jag ta å sova. Sov gott!

Inga kommentarer: