onsdag 11 februari 2009

Glömde..

Glömde ju att berätta om shoppingen igår. Shoppade mest småkraffs. Alla <3 dag presenter till Älsklingen och Mamma o Pappa. Mascara, har ju länge använt Diorshow men nu provar jag Lancome´s Hypnose(?). Har bara provat den 1 gång, men är nöjd! Jag tycker den e bättre än diorshow än så länge iaf. Sen blev de väl inte så mkt mer. Jag har fått världens hosta nu, skitjobbigt! Mamma har ju varit sjuk i en vecka, men hon blev frisk och började jobba. Sen blev hon skit sjuk igen, så hon va till läkaren idag. Lunginflammation! Smittas det? Så jag blir kvar i stan inatt oxå. Känns bäst så. Gurkan kommer hit och gör mig sällskap :) Jag som e så mörkrädd! Checka in här vettja! Mys i soffan nu. Ska frossa nu när jag e sjuk.. Thai eller pizza?Hm!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du inte blir smittad å smittar mig. snart ses vi igen.
pussar!