onsdag 11 februari 2009

Dagens

Igår var jag hos malin hela kvällen. Vi snackade massa skit och hade de mysigt=) Sov kvar där och vaknade upp imorse med morgonmys med Emmy. Gofia!;) Efter dagislämning åkte vi till A&H och Kjelles för att glo på lite gardiner and so on. Fanns många fina på Kjelles! Dit måste jag ta med mig Älsklingen, om han nu kommer hem nångång!?Känns ju som evigheter! Fanns så många snygga att välja bland så jag klara inte av att välja själv., haha beslutsångest, i know!:P Vet inte om jag vill ha svart basfärg eller vit?Hm...Aja nog om det. Skjutsade Malin på gymmet, för hon skulle ha pass. SÅ jag gled vidare ner på stan och drog en vända där. Därefter Dollars och Öb. Agerade taxidriver åt Anton och hans polare. Åkte förbi å hälsade på hos broder en sväng. Nu sitter jag här at Anton o Gurras place:P Saknar Älsklingen! KOM HEM NUUUUUU! Varför går dagarna så sakta? Känns som om det blir fler och fler dagar innan du kommer hem..iofs så har det ju blivit det oxå. Från början skulle du ju vara hemma hos mig idag!:( Hade jag gillat :D Men sedan blev det Torsdag, efter det Fredag och nu är det till och med inne på Lördag dag! Jäklar om de blir nå mer försenat, då missar vi ju mysdagen(alla<3dag) fast alla dagar blir ju mysdagar nu framöver;) Men jag har ju så många planer för våran lördag, så se till att komma hem!;) Saknar även min Guldklimp Beachdog, Lillan;) Ronaldina is the best ;) Lillan loves gnagben Nu ska jag dega en stund!

1 kommentar:

Anonym sa...

gullig gullfis. snart sommar igen vilket = nya äventyr!
puss!