tisdag 10 februari 2009

Stan

Igår blev det Hotchili med Bror och Anton. Fast vi bara titta på när bror feta i sig haha. Ja blev ju bjuden på mat hos Malin:) Därefter åkte vi förbi hemköp och handla lite gotta som vi tryckte i oss senare under kvällen. Kollade på 2½män och sen PrisonBreak. Sen kikade jag på SATC innan jag somnade. Nu är jag på väg ner på stan. Hm, ingen som hade tid att ränna där med mig nu :( Ska kika om de finns nå gardiner, kolla lite smink och lite ärenden. Sedan ska jag o malin dejta! Skojj! Snart en dag mindre till Älsklingen kommer hem! Vill att det ska vara idag! Låt dagarna gå fort...! Nä dax å kila! Hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

va mysigt ni har det utan mig! ;( stackars. närå! kul att ni hittar på nåt. ja, nu är det ännu en dag mindre kvar. vilken dag som hellst så ses vi igen. dagarna går fortare å fortare. sov gott sötisar! Puss!