tisdag 24 mars 2009

Billös

Jepp. Nu i veckan är man billös. Älsklingens jobb-bil är på service så därför blev de så. Gör iofs inte mig så mkt, var ju i s-vall imorn så är inte sugen på stan någon dag nu... Och jag kan ju gå dit jag vill här, typ hälsa på mamma o pappa, affärn eller apoteket haha! Aja, nog om det! Är sjukt trött och hängig. Kan det gå över snart? Less på kylan och snön. Idag blir det "båtar" som älsklingen kallar det, tacos vill säga. Vi brukar ju inte äta tortillas(fajitas?sån där rund macka som man fyller tacosen i) längre eftersom jag får så ont i magen av det och tycker att dessa båtar är MYCKET godare. Vi brukar fylla "båtarna" tacotubs(?) med köttfärs och riven ost, och så in i ugnen tills osten är smält och båtarna är varma. Sedan fyller man i det man vill. SÅ GOTT!=) Brukar även ha ostchips till att snaska på emellanåt. Men idag blir det nog en nacho-tallrik till förrätt. Mmm, smält ost!Haha! Nä nu måste jag dona på lite.. Hörs hej svejs! Eller nu känns de som om de kommer lite gnäll.... Åh, jobbigt med löp-tik... tur att det finns tik-skydd ialf! Men jobbigt att ta av och på varje gång donnan vill gå ut..Hon ska ju ut och leka hela tidne, så man vet ju inte när hon väl ska göra nr1 lixom.. men men. Ska beställa några fina på internet ikväll! De som finns i alla butiker är bara svarta och inte så bra. Har kollat i 3 olika butiker i sundsvall nu. Men vet ett ställe i gävle som har fina hemma oxå. Men då kan man ju lika gärna beställa från internet, för där finns det många olika färger, mönster,modeller att välja bland! Blir nog ett par Puppia, donnan har ju bara märkeskläder hon, haha! Nä nog om de nu måste jag göra- måsten!

Inga kommentarer: