tisdag 24 mars 2009

Väntar!

Denna soffa har vi ju beställt från mio, Hollywood XL. Eftersom den endast fanns i tygi butiken så fick vi en bra deal om att provsitta den innan vi bestämmer oss riktigt lixom;) Hoppas vi gillar den! Är exakt som vi vill ha, sittytan är jätte djup och ganska breda dynor. Den är i svart buffalo skinn med vita sömmar. Och så gillar jag luften under för den är stilren och "lätt" lixom den ser inte stor,maffig och bufflig ut, som våran förra gjorde. Har även beställt denna till. SÅÅÅÅÅÅ otroligt skön!! Love it! Valde mellan denna och xl(denna är dock inte från mio) fast i svart skinn med vita sömmar då. Men jag kände att denna var lite för bufflig och maffig för min smak! Jag vill ha något stilfullt och enkelt eller hur man ska säga. Svårt att förklara:P Aja. de va de ialf! Dessa saker borde ju landa hos oss snart. Men vi ska se till att vara klar innan dess ;) Usch vad jobbigt de va att köra i snövädret idag, var ju värsta snöstormen uppåt lixom... usch fullt me snö på vägen och nu när vi åkte hem såg man inget, och då menar jag verkligen INGET! Såg typ 1 meter framför bilen,skit läskigt! Nä hit med våren, NUUU! Dax att dejta john blund nu! Sov gott, bye

1 kommentar:

Malin Desireé sa...

Men så snygg soffa, ser dyr ut ;) Fotöljen har jag provsuttit och den är ju så skön. Vi köpte våran soffa på MIO med :) hade fint. kraam