måndag 23 mars 2009

Less

Halsen är helt fucked up igen! Blir man nå less? JA! Ena halsmandeln är stor som en golfboll...täppt i näsan.. vilket resulterar i dålig sömn-ont i huvudet- trött-hängig-less! I helgen har det varit fullt upp as usual men inte så mkt spännande att nämna här! Var in till hudik och shoppade lite färg och sånt på lördag,jag älsklingen och mamma o pappa. Vi avslutade med en Donken-middag. Därefter jobbade vi på här hemma! Nu börjar de hända grejjer. Nu funkar golvvärmen ÖVERALLT!:) Vi har lagt skivor överallt nu oxå! Så nu ska vi borra hål för ALLA spottarna och sedan lägga golvet!:) YIHOOOO! Söndagen bjöd på kalas. I ilsbo, väldigt trevligt! Jag,mamma o älskligen som åkte iväg! Nu jobbar A i s-vall den här veckan. Han provar ett nytt jobb som börja idag. Spännande! Men på onsdag tror ja det blev jobb i sthlm som de verkar. Sedan på söndag är det norge som gäller igen som de verkar... Vi ska göra oss iordning nu och åka upp till s-vall. Ska kolla efter tikskydd, hittar inte det gamla, men de va inge bra heller, utan vi har länge tänkt köpt ett nytt på internet. Men nu måste vi ha ett NU så våran lilla donna börja löpa igår! 2:a gången hon löper nu, "stor"tjejen våran ;) Ska handla lite på ica maxi, apoteket and so on. Ska hämta Älsklingen där då han fick lämna jobb-bilen på service. Snart borde våran soffa komma...NICE! Bäst vi skyndar oss att göra klart så vi kan få hem den nångång då;) Inget mer "spännande" att komma med.. Så nu blir det duschen och sedan susa upp till S-vall! Var en "stor" "allvarlig" fråga upppe på tapeten här hemma igårkväll/natt. Men det är en hemlis!;) Men iiiiit´s BIG Just ja, ska söka lite plugg inför hösten... men vet inte riktigt vad än! Finns så mkt! Har tänkt på förskollärare"dagisfröken" men har bytt det till lågstadielärare, det tror jag skulle vara roligt! Eller, nåt inom ekonomi Eller socionom kanske? Eller något annat? Tips? FInns ju såååååå mkt att välja på så jag blir helt yr! Vet inte egentligen vad jag vill bli eller vad som skulle passa mig och vad jag skulle passa som. Hm! Dax att lägga på ett kol med det, måste ju söka snart! Men har dockinte bestämt med hundra om jag vill plugga till hösten, men om man söker kan man ju alltid tacka nej lixom! Så likabra att söka lite!;) Nä duschen va de ja!

1 kommentar:

Malin Desireé sa...

Vad har ni beställt för soffa då? :)