tisdag 10 mars 2009

Ett Litet barn!

Ja, jag är helt galen. Värre än ett litet barn! Vi har köpt WII idag!!! ÅHHHHH, vad kul! Vi har wii sports, och till det köpte vi ett kitt med tennisrackertar, baseballträ, golfklubba,ratt m.m. SKIT KUL! Man blir alldeles svettig! Har även spelat boxning, å jäklar vad jobbiggt de va. Det finns boxningshandskar att köpa till och det ska jag göra, så blir det om möjligt ännu roligare:D Funderar även på att köpa wii fit, bra träning! Och så vill jag ha något dans, fanns skit många roliga dansspel, streetdance lixom! Och såklart ett singstar,singit spel vill jag ha! Men vi har även köpt ett guitarr hero, aerosmith. Attans vad svårt! Jag suger verkligen på det, haha! Har ont i armarna nu efter bara 2 timmars spel! Åh, jag är helt piirrig i kroppen. Det här var ju roligare än julafton. Vi valde mellan wii och ps3, eller tanken är väl att vi vill ha båda. Men måste ju börja med ett. Och vi valde då wii, eftersom det finns så mkt spel till det som man använder hela kroppen lixom. Så kul, än att sitta i soffan och bara använda händerna lixom. Bra träning dessutom att hoppa runt som en tok :P Nä nu ska jag sluta ursha och fortsätta spelandet., Imorn ska vi in till hudik och köpa skivor till golvet, present åt a´s morfar, kolla efter något roligt spel, skulle vilja ha något mario spel, typ mariokart eller mariogalaxy, eller singstar eller något dansgrejjs..åh vill ha så mkt haha! Får se om vi hittar nåt! Tänk va kul de blir när vi har fått iordning vardagsrummet. Då kan man hoppa runt ännu mer. Och spela på stora platt tvn(50"), nu spelar vi inne i sovrummet på "lilla" platt tvn(32"). Tjocktvn har fått flyttat in till gym-rummet. Nice. Förresten, fick erbjudande om att köpa en crosstrainer. Är det bra träning? Vet inte om jag ska köpa eller ej, billigt va de ialf. Men har aldrig provat en sådan. vet inte om det är bra träning, skonsam och effektiv? Berätta gärna om du vet något om de! Nä hoppas ni sover nu, de borde verkligen vi göra oxå, för imorn väntar en låååång dag minst sagt! Många ärenden i hudik, koppla igång golvvärmen, 80-års kalas and mutch moooooreeee. Men än blir det nog inte sängen som det ser ut...vi är ju som två barn och har satt upp ögonen med tändstickor :P Lillan funderar verkligen vad vi gör och är lite skrajj, haha, gullfisan!

1 kommentar:

Malin Desireé sa...

Jag älskar att träna på crosstrainern på Ftiskis. Det gör jag varje gång jag är där 30 minuter :) så skönt. Rologare än att springa med och man blir svettig.