måndag 9 mars 2009

Evig väntan

Sitter här redo att åka. Blir en snabbis till s-vall. Men här hemma har det krånglat hela dagen... Håller på att koppla in golvvärme matningen som går mellan pannan och gv-stationen. Ute i pannrummet har a befunnit sig hela dagen. Även jag till och från. Men allt bara krånglar. Less på krångel. A är ju vvs:are så det är ju lixom hans jobb, så han kan ju det han håller på med, men det krånglar anyway! Så här väntar man å väntar... Börjar för övrig bli lite kallt här(aja, har ju inte kommit under 20 grader än,men jag som är van att ha typ 26-27 grader, ja för mig är det kallt att ha strax över 20, haha!) inne, eftersom pannan har varit avstängd några timmar under omkopplingen. Hoppas det är klart snart så pannan får börja jobba igen. Då är det nog varmt och gosigt tills vi landar här hemma igen! Nä nu ska jag tjata lite och se om vi kan åka! Ivrig! Ja nu vet ni att jag lever ialf... moahhaaahahahaha

Inga kommentarer: