söndag 19 april 2009

Äventyr

Imorn funderar jag o lillan på att göra ett äventyr:) Har inte bestämt oss än, men har det i tankarna ialf. Vi kanske ska prova åka buss upp till sundsvall. Har inte åkt buss sedan jag fyllde 18. Och Lillan har aldrig åkt buss. Så vi får väl se om vi vågar;) Tänkte isåntfall möta upp A där efter han har slutat jobbet. Då ska vi åka å köpa staket. Ska köpa ett som är färdigt lixom.. Och så ska vi kika lite möbler och så. Så vi kanske ska ta o göra de imorn... Gick ju en buss som var inne i stan 15.45 å de passar ju perfekt då A brukar sluta mellan 15-16 nångång :) Great! Nu ska jag läsa lite bloggar och småglutta lite på wipeout, ganska uselt program tycker jag, men Håkan från färjan e ju me ikväll, så tänkte glutta lite, haha! Usch vad vi har saknat Lillan inatt och idag! Men nu har hon varit hemma ett tag, hon o jag har duschat och nu myser vi i soffan, mitt hjärta!<3 Hoppas ni laddar upp inför en ny bra vecka;)

Inga kommentarer: