måndag 20 april 2009

Viktväktarna

Jag ska ju köra igång med viktväktarna nu. Men har ju lite frågetecken än, då jag inte ska vara med i Vv utan bara köra själv. Har ju en lång lista över hur mkt points saker och ting innehåller. Men de jag undrar är:
  • Har hört att man kan samla points, så man tex får äta fler points på lördag. Men hur länge kan man spara?kan man spara lite hela veckan, eller kan man bara spara från typ dagen innan?
  • Hur många extra points får man för olika aktiviteter, tex stavgång, jogging,promenader, cykling och så?
  • Är det dåligt att äta för lite points? Jag får inte alls i mig så många points om dagen nu, som jag bör...

Hoppas någon kan svara på något;) Annars får jag väl helt enkelt ta mig tid någon dag och sätta mig o goggla på det. Men hatar de, tar sån tid:P Och nu har jag inte alls den tiden.

XoXo

1 kommentar:

madde sa...

sv: nu har jag inte kört VV någon gång men jag läste juh emmas blogg när hon körde och tänkte själv en gång börja så jag kollade juh upp för det hehe

man får spara points om man ex ska äta pizza eller dricka på en helgdag :) tror du får spara ex 1 poäng om dagen kanske? vet inte exakt hehe

vet inte hur mkt motion kostar men det läre stå på internet någonstans hehe

och det är inte bra att inte äta alla points om dagen.. då blir det juh att man svälter kroppen och då riskerar man att gå upp sen för att man ätit för lite.. ja du förstår.. dock tror inte jag att det gör ngt att ex inte äta alla 18 eller 20 poäng om dagen varje dag. utan kanske äta 17 ena dagen och 21 andra? ;) ja du förstår hehe