onsdag 1 april 2009

Jo jag lever...!

Har inte haft nån lust alls att blogga de här dagarna. Och inget att skriva om heller för den delen. Haha, som vanligt:P Fått reda på 2 bra nyheter idag! En är att Älsklingen kommer hem tidigare, På tisdag 7 med andra ord! Ska hämta honom på flygplatsen i Timrå då 21.00 på kvällen!UNDERBART! Så om lite mindre än en vecka är han här hos oss! Åh, underbart! LÄNGTAR! Den andra är hemlig!Haha! Har "fullt" upp nu framöver. Imorn ska jag handla till tårta samt göra tårta. Smörgåstårta alltså. Kanske vanlig oxå, eller så görs den på fredag. På fredag fyller pappa år! Sen på lördag är det partajj hos Sandra+ utgång! Hon fyller 25 år idag, Grattis! Men vi ska fira henne på lördag alltså.. Söndagen lär väl bli sömn och tv/mysdag! Måndag blir de förberedeleser inför att a kommer hem. Städa lite, göra det mysigt, fixa inför myshelg osv. Tisdag tänkte jag åka upp till S-vall lite tidigare och inhandla lite saker, vad? Det är hemligt! Och så vidare därifrån upp till Älsklingen!:D Nä nu ska jag gå ut på uppdrag och sedan ta en lång prommis med vovven! Bye! In love

1 kommentar:

Taina sa...

Hej Du!
Såg att du skrivit en kommentar på Thereses blogg ang. BESÖK PÅ BB.
Det var "tack vare" att jag FARMOR till bebben som kommer i morgon, undrade om det var möjligt att Marcus (min son) skulle kunna komma och visa Eddisen en sekund bara, utanför dörren till BB. Är ju inte många steg att gå, och jag hade bara velat se en liten skymt.. Visste inte att det var så känsligt det hela..
Fick känslan att jag gjort någonting brottsligt med min fråga. Hade inte tänkt slita och dra i Eddie, hade bara velat se mitt barnbarn, mitt första barnbarn.. Men nu togs det väldigt illa upp..tyvärr.
Men ingen fara, jag ska hålla mig undan, vet att det är mormor som gäller, men hoppas ändå få se honom i framtiden..