onsdag 1 april 2009

Härlig dag!

Vilken underbar dag! Har haft fullt upp hela dagen och det är först nu som det blir en lugn stund. Ska sjunka ner nu framför tv:n och invänta veckans Greys. :) Har varit ute på prommis i över 1 timme i det underbara vädret! Suttit och solat en sväng hemma hos mamma o pappa. Har gjort en massa mer saker, som får vara osagda tills vidare. Har en till hemlis som jag har börjat med idag:P oj, nu blev det två hemlisar på samma dag! jag som inte brukar vara så hemlig av mig! Men så kan de gå. Berättar båda sakerna när det känns rätt. Åh, blev så sugen på att sticka ut o springa förut när ja var ute. Blev inte bättre av att man fick ett sportblad från Team Sportia som handlade om jogging! Åh, nya skor, nya brallor och sedan äre bara å sticka! Just ja, nyladdad musik i öronen! Jo jag ska börja springa igen! Men ska gå några dagar till först. Åh, man får så mkt energi av det underbara vädret!!:) Man blir helt fnittrig:P Just ja, älskar reklamen som niké gör, där man kan vara med o tävla i jogging tjejer vs killar. Blir ju ännu mer sugen på att dra på sej pjuckarna då ju! Nä nu ska jag glo på tv:n! Trevlig Greys kväll;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej!
Jag bor dær du bor.
jag skulle kunna va ute å springa med dig ibland om du vill ha sællskap.
Vi ses.