onsdag 1 april 2009

Glad

Jag blir så glad när jag går in på bloggen och ha fått kommentarer! Det händer inte så ofta, tyvärr. Men idag har jag fått en från Anonoym :) Svårt att svara när man inte kan svara till någon lixom;) Så jag kör det här och hoppas på att du läser igen=) Var bor du någonstans då? Vill ju gärna ha sällskap, går promenader nu och ska sedan börja springa ;) Har gärna en promenadkompis oxå om du är intresserad?=) Känner ju inte så många runt där jag bor.. Har så mkt energi idag, har gjort hur mkt som helst idag och rört på mig hur mkt som helst oxå. Ändå finns det energi kvar nu..helt knasigt! Men men, ska glutta igenom lite favvobloggar och prata med min Älskade, därefter får det nog bli sängen! OM jag nu kan somna..kanske springer i sömnen, haha! Hoppas på att få vakna upp till SOL imorn :)

Inga kommentarer: