torsdag 2 april 2009

Tjenixen

Idag blir det fullt upp;) Men jag som trodde och hoppades på att få vakna upp till sol idag, men ingen sol här inte! Grått och mulet! Men är ialf ganska varmt som tur är. Nu är det fika som gäller. Därefter ska jag sola en snabbis(var 2 veckor sedan sist, så vit som ett lakan. Jo jag blir vit väldigt fort!), duscha, långprommis, sen skulle jag ha varit in till stan många ärenden att uträtta där, och sen göra smörgåstårta. Får väl se om de blir nå stan, beror på om de går bra att göra tårtan ikväll... Nä dax att kila! Nu är det 1 dag mindre till Älsklingen kommer hem:) Njut av dagen, trots att det inte är någon sol!

2 kommentarer:

Taina sa...

EBBA ÄR HÄR... Nu är bebben född..

Malin Desireé sa...

Var det jag som kommenterade anonymt? isf var det inte meningen :) Åker hem till Harmånger med 29an imorn. är där 18.30. Ska hem till Stocka. Skulle vara roligt att ses nå. Men kanske inte hinner denna helg? på lördag ska vi vara hos emma o joel och hjälpa dem att tapetsera iaf. Jonas spelar fotboll i Bergsjö imorn kväll. KRAMAR Malin V