torsdag 2 april 2009

Härligt!

Dagen idag har sprungit förbi i rasande fart! Solade en snabbis, tog en lång promenad vilket är helt underbart nu när man inte behöver pälsa på sig massa kläder och att man bara kan ha tennisdojjorna!, sedan blev det stan en snabbis bolaget(blev en flarra rödvin), elgiganten(köpte nya flaskor till sodastreamen), OK(ny kolsyrepatron),Köpte present till pappa som fyller år imorn och handlade till smörgåstårta. Direkt hem och gjorde tårtan. Eller hem till mamma o pappa alltså. Därefter åkte jag direkt hem och har suttit i tele i typ 1½ timme, svärmor, Lena och Älsklingen. Nu har jag nyss kollat på 2½ men, älskar den serien alltså! Så roligt med de nya avsnitten:) Nu är en hemlis avslöjad. Vi har en katt på prov. En Birma, han är så otroligt fin! Men våran lilla prinsessa verkar helst vilja vara själv, hon är ju så bortskämd... så får se hur det går! Den andra hemlisen tänker jag hålla hemlig ett tag till! Snart kommer Älsklingen hem! LÄNGTAR! Nu ska jag kolla på The Mentalist och Sex and the city och däremellan läsa lite bloggar. Har varit så fullt upp idag och jag har inte suttit förrens nu, så trött nu:) Skönt det känns att vara helt slut lixom. Åh så sugen på att springa, undra vilken dag jag ska börja? Underbart nu när man kan prommenera ute i timmar lixom! Synd att inte lillfisan orkar så långt. Får bli två prommisar då, en med lillan och en utan lixom.. Nä nu ska jag inte gagga mer, dax å kila!

Inga kommentarer: