söndag 5 april 2009

MY LOVE

Helgen har gått undan i snabb fart. Fredagen fyllde pappa år som sagt, så där var det kalas hela kvällen. Var jobbigt att inte smaka på smörgåstårtan som såg så otroligt god ut och som alla sa var god! Damn it! Lördagen blev det sovmorron för att orka vara vaken och dansa hela natten;) Åkte iväg till Sandra vid 3-tiden. Där var det trevlig som alltid. Massa tjejsnack och mys! Vi var iväg å käkade pizza, mys!(jag åt dock ingen pizza, fick räcka med en ramlösa:P) Sedan snackade vi massa skitsnack och klockan rusade iväg! Åkte iväg in till stan, Jag, S, L o M. Trevlig trevligt. S och jag var nyktra och de andra inte:P Hade skojj och dansade hela kvällen! Tack tjejer för en underbar dag och kväll!:) Förresten så ville jag inte dricka pga att jag går på "ren kur" dvs bara äter soppor(shakear) nu, 5e dagen idag, och nu känns det jobbigt. Vill kunna ha en myskväll med mina favvo program o lite snacks lixom! Men men. Kändes ialf onödigt att dricka då magen är helt tom... skulle nog inte bli så bra och inte så nyttigt heller lixom! Men man kan ju lika gärna gå ut nykter, då slipper man ju må dåligt dagen efter lixom;) Men har varit lite jobbigt med två kalas o kollat på när folk äter smörgåstårta, kakor, tårtor och pizza och fyllekäk lixom... men what to do? Får se hur länge man pallar haha om om det var värt det. Är ju första gången:P Sa till Lillan nyss, att snart kommer husse hem. Och då blev jag överfallen med massa pussar och mys! Gullfia;) Älskar underbara Lillan! Satt och myste ganska länge:) Men nu ligger hon här vid datan och gnager på ett ben ;) Snart kommer mig Älskade hem! Känns som evigheter sedan vi sågs! Idag firar vi förresten 3År och 5 Månader tillsammans <3 Vill att du ska vara här hemma med oss så vi kan mysa!!!! Vi älskar dig! Han kommer hem på Tisdag kväll, så nu är det inte så länge kvar.. åh gud så jag längar! Lillan längtar hon med kan ja lova. Vad menar dom med att inte visa One tree hill ikväll????? USELT! Är ialf Gossipgirl, men det blir ji inte samma sak utan OTH. Men men. Nä nu ska ja mysa med Underbar Lillan, vi har mysdag idag!:) Kärlek

1 kommentar:

The Man sa...

Hej Baby! Verkar ju som att de inte vart en så tokig helg ändå..
Men lite tur iaf att den gick fort så vi får ses snart igen. Känns ju verkligen som det var längesen vi sågs.. snart kan/ska vi mysa å vara med varann igen. Älskar er!