torsdag 16 april 2009

Joggingtur

Släpade mig iväg på en joggingrunda. Attans vad jobbigt de va. Trodde jag skulle dö. Mina jäkla benhinnor värker som attans. Usch. Blev ialf sallad när Älsklingen kom hem. Blev ris till. Salladen innehöll paprika, gurka,sallad,squash,majs,rödlök,nötter,fetaost. Till blev det rostbiff och lufttorkad skinka(serrano skinka tror ja de heter) Gott va de! Därefter åkte Älsklingen iväg och hämtade däck och vidare för att hjälpa någon me nåt.. Jag kollade lite på tv och vilade. Tror vi ska lägga oss å slappa nu snart. Inget alls på tvn ikväll, nu när vi har lugn kväll tillsammans lixom. Men men. What to do? Blir en massa mys istället;) Snart helg.Nice! Ser ut att bli bättre väder oxå, vore ju kanon! Nä nu ska jag göra älsklingen sällskap :) Eller jag och Lillan ska, för hon e ju med å surfar hon me såklart ;)

Inga kommentarer: