torsdag 16 april 2009

Hemligt!

Haha, blev full iskratt då jag satt å läste bloggar nyss... nästintill alla har skrivit om snön!Hihi, alla lika chockade, arga, ledsna över snön som har kommit! Själv hade jag full koll på att den skulle komma;) Såg det på den bästa vädersidan som finns.http://www.yr.no/sted/Sverige/G%c3%a4vleborg/Harm%c3%a5nger/ Den stämmer nästan jämt! Helt otroligt.. Nu är backen helt vit igen! På lördag ska jag ha en överraskningsdag för Älsklingen! Så om du läser detta, du är upptagen hela lördag dag och kväll!;) MYSIGT! Kan ju inte skriva ut det här vad det är då jag vet att min kära brukar glutta här ibland;) , men det kommer efter lördag;) Jag sov skit dåligt igårnatt, men när jag somnade drömde jag massa konstiga drömmar. Och så vakna jag, och somna o drömde mer knas. En dröm var ialf att jag fick en bebis.. Jag, Älsklingen och Lillan(?hm) åkte på sjukhuset. Jag skulle ju på förlossningen men älsklingen skulle på sjukhuset han oxå, men jag minns inte varför. Så lillan fick följa med mig på förlossningen, haha! Sjukt.. Sen efter förlossningen så undra jag varför det inte gjorde ont.. eftersom förlossningar brukar ju göra ont. Men inte min. Den kändes ingenting.. hm. Hoppas det kommer vara så den dagen det blir förlossning, haha, att det inte gör ont alltså(vilken är en omöjlighet) Ja knasig dröm va de ialf. Nä nu får de va nog, nu ska ja klä på mig o gå ut!
Kom ihåg att ni nu kan följa min blogg här nedanför ;)

5 kommentarer:

Martina Bergström sa...

Nyfiken är nog alla ;) OKej förstog nästan de, jag testade men kunde inte dra över dom tilla ndra sidan liksom men de vart bra endå :P Hade tänkt grilla i lönnånger på lördag men får se hur de blir med det nu då, sen på kvällen blir de 18års fest för mig :) ska ni göra då? kramar

Martina Bergström sa...

Nyfiken är nog alla ;) OKej förstog nästan de, jag testade men kunde inte dra över dom tilla ndra sidan liksom men de vart bra endå :P Hade tänkt grilla i lönnånger på lördag men får se hur de blir med det nu då, sen på kvällen blir de 18års fest för mig :) ska ni göra då? kramar

madde sa...

sv: aha. jag käkade i 7 eller 8 dagar jag med och gick ner 5 kilo men gick upp nästan allt igen när jag slutade. Så ska man köra cambridge måste man nog köra mer och vara noga med att trappa upp. men konstigt att du gick ner så lite :/ men hoppas det går bättre nu :D

ja vi trivs jättebra :) får mer och mer som vi vill ha det hehe
ni då?
kram

ps jag visste också om snön ;) men det var lika deprimerande ändå hahah

Martina Bergström sa...

Det lät jobbigt också ;) haha! Joo de blev ju taco paj, riktigt gott!
Jaa, hoppas på bättre väder bara, tråkigt och grilla annars :P Det blir fest i Idenor :)

madde sa...

ja tur att den försvann snabbt ;) hehe

ja du.. lungt vad jag vet hehe sj då?