torsdag 16 april 2009

Följ min blogg!

Nu kan ni följa min blogg här nedanför. Vet att jag är lite sen på att skaffa det, men bättre sent än aldrig eller hur?:P Ni kan även kika in mina favoritbloggar oxå! Jag ska bli bättre på att blogga. ;) Igår sökte jag förresten in på Högskola. Vet inte om jag vill plugga till hösten, men jag tänkte, att söker jag så kan jag ju alltid tacka nej om det känns så! Sökte ialf hela 4 olika utbildningar. Högst upp på listan blev det:
  1. Lärarutbildning inriktning matematik, svenska mot grundskolans tidigare år.
  2. Socionomutbildning
  3. Ekonomiutbildning
  4. Socionomutbildning med inriktning äldre-handikapp omsorgen.

Alla är på distans vid gävle högskola. Men med träffar ibland i gävle och ibland i hudik. Eller just ja, socionom utbildningarna är via gävle högskola, men bara träffar i hudik tror ja de va. Har inte sån bra koll :P

Nu har jag nyss plockat ur diskmaskinen och i med en ny.

Förberett middagen. Blir sallad med fetaost, squash, rödlök,majs,gurka,tomat,keso och rostbiff/lufttorkad skinka till. Blir även ris till det.

Igår blev det sallad med pasta till.GOTT:)

Gick lite bättre på prommisen igår, hade benvärmare på(läste att det kunde vara bra) och det hjälpte lite, samt att jag gick på grusväg. Vissa säger att man kan träna bort det onda och vissa säger att man ska vila bort det onda(i några MÅNADER) Hallå? Jag kan ju inte skita i promenadena i flera månader? Hm, jag som hade tänkt börjat springa...

Aja, efter fikat(som består av en soppa, haha) ska jag snöra på mig springskona och prova ta en joggingtur, och därefter cykling.

Ska även börja med points imorn! Ska bli spännande! Men är fortfarande lite saker jag undrar över. Har ju hört att man kan spara points, typ så man har fler till på lördag lixom. Men hur länge kan man spara på points, från dagen innan eller kan man typ spara lite hela veckan?

Är det dåligt att äta för lite points? Jag får då inte alls ihop så många points nu innan jag börjat med vv ialf.

Hur många extra points får man vid olika aktiviteter?som tex, promenader,stavgång,jogging,cykling osv?

Hoppas det finns någon vv-expert som läser här haha!;)

Nä dax att läsa lite bloggar och därefter bege sig ut, i SNÖN! Som förövrigt har kommit inatt, helt vitt överallt nu...ser konstigt ut:P

Och kom ihåg, ni kan nu följa min blogg;)

1 kommentar:

Martina Bergström sa...

haha jag skriver den på msn ;) men då är du inte ensam om att vara nyfiken, haha! Men du hade sidelementen på andra sidan förut fast bakgrunden kanske var så :) vart bra på min sida nu endå.. Kramar