onsdag 15 april 2009

Suck!

Jag har fått benhinneinflammation...kan knappt gå! Kul...nu kan jag inte gå mina PW med stavarna.. Less man blir! Usch. Och för att inte tala om vädret.. är ju rena rama vinterkylan ute. Burr! Ska ställa ut cyckeln och cyckla en massa istället... Ska försöka gå en liten prommis idag ialf, på grusvägen... Få se hur det går. Älsklingen jobbar men kommer hem vid halv 5-5 typ. Igår va de DH*2, SÅ NICE! Ikväll äre Greys. :) Like it! Nä nu ska vi klä på oss o gå ut! Hörs!

1 kommentar:

Martina Bergström sa...

Jaa jag gillade den också men testade byta nu sen hittar jag inte den gamla :( typiskt! Så lite så, de är inte så svårt gå på redigera htlm bara sen tar du bort allt text där och kopierar in den nya coden som du tar från sidan ;) ska be syrran kika efter den, hon som gav den till mig :) kramar