tisdag 21 april 2009

Shoppingdag

Det blev en till shoppingdag idag! Lillan fick stanna hos Dabben och leka. Märks, för hon har varit supertrött ända sedan vi kom hem. Hon var bara där 3 timmar! Hann med ganska mkt på de 3 timmarna, om man tänker på att de tar en liten stund att åka oxå. Köpte trosor på Gina, 3 nagellack och 6-stegsfil på Kicks, telefonkort, en "karta" med massa ögonskuggor samt 2 rough från Vivaladiva på Åhlens. Gjorde även "misstaget" att gå in på Ombonat, blev ett dyrt "misstag" haha. Handlade lite saker till huset där. Lägger ut bilder imorn. Har haft så fullt upp sedan jag kom hem. Just ja, handlade lösa långa plastblommor på Dollars, Var på Lidl och handlade skivad ost(ja vi orkar inte skiva själv:P. Hittade en ny favvo parfym som jag bara måste ha! Jessica Simpson´s parfym Fancy. Tokgod alltså! Vill ha! Hittade ju en sak i sundsvall oxå som jag vill ha. Det är en stor klacksko, vit och svart, som är en fåtölj, vill ha den i hallen!! Åh, varför hittar man alltid så mkt man vill ha:P haha! Undra vilken soffa vi ska välja..?hm.. Ingen som har några ideér eller förslag som kanske hjälper till? Behöver höra någon annans ideér och så. Hämtade Lillan innan jag åkte hem, väl hemma började jag städa. Fy vad skrot vi har överallt. har ju inte så mkt ordning här eftersom vi fortfarade håller på! Därefter lagade vi varma mackor i ugnen och till det en goood sallad med fetaost:) Har målat naglarna och Älsklingen har varit och hjälpt någon. Jag har även kollat på Ugly Betty och DH. Nu väntar jag på Brothers and Sisters. Hoppas jag kan sova inatt! Natten som var sov jag ju 3 timmar. Har varit ganska pigg ändå med tanke på den lilla sömnen. Nä nu ska ja glutta på lite bloggar, har ju inte haft tid med det sedan imorse:P Bye!

5 kommentarer:

madde sa...

åh jag tror jag ska gå in på ombonat någon dag.. har juh presentkort där :D hehe dock räcker det väl säkert inte till så mkt haha!

föresten.. skulle du vilja gå ut och gå tillsammans någon dag? det är så tråkigt att gå själv =( haha Boyen säger inte så mkt menar ja hehehe

Sofia Jonsson sa...

Man hittar alltid soffor på Mio som man vill ha... :)

madde sa...

sv: så lite så ;) haha

ja tur att man har en bestämt summa på presentkortet då haha! varför kan du inte ta med hunden? :( då förstår jag om det är tråkigt.

ja jag har en uppgift som ska vara klar till veckan som jag måste skriva klart idag/imorgon så får se hur långt jag hinner göra klart den :) men vi kan höras mer ikväll, då vet jag hur långt jag kommit hehe :D

madde sa...

sv:jaha i see. ja jag ska se ikväll som sagt hure blir.. hur jag ligger till hahaa

Sofia Jonsson sa...

Sant ! Hittade en på Mio som jag blev heeelt kär i men tyvärr så skulle den bli för stor i min 1:a insåg jag :( Så till slut blir det en ifrån Ikea. Så att man kan byta utan att förlora alltför mycket pengar när man byter till en större lägenhet :)