tisdag 21 april 2009

Uselt...,.

Usch vad jag har sovit uselt inatt...eller sovit och sovit. Somnade efter halv 7 imorse! Gick och la mig i sängen ganska sent, vid 01. Men kunde inte somna, vred och vände på mig som en säl. Mådde illa, kändes som om jag skulle spy hela tiden, så gick på toa typ varje kvart... Usch,la mig på soffan en sväng där det var lite svalare och där jag itne störde A(som förövrigt inte vaknade en enda gång av allt mitt rännande och tändande av lampor:P) Ajaa nu har jag sovit några timmar ialf, har varit vaken sen halv 10 nu. Fikar lite frulle nu och sedan tror jag att det blir Hudik en sväng. Har ganska många ärenden... Beror på om jag orkar:P Ganska tråkigt väder oxå idag, suck. Nä nu ska ja läsa lite favvobloggar, prata med A och sedan fixa iordning mig för dagen! Ikväll är det tv-kväll;)

Inga kommentarer: