tisdag 21 april 2009

Underbar dag!

Jag och Lillan tog som sagt bussen(!) upp till sundsvall, eftersom vi kunde åka med A där och hem. Lillan var superduktig på bussen, trots att den var full med folk. Hon somnade nästan direkt, gullfia! Väl framme gick vi en lite prommis medan vi väntade på A. Upp till Birsta och köpte lite staket, till framsidan. Men vi de andra staketet vi ska ha, fanns inte hemma. Typiskt. Åkte även o spanade in lite soffor. Gaaahhh, vad svårt det är! Behöver tips och hjälp!;) Läs inlägget nedan och hjälp oss lite;) Var in på Change, min favorit affär för underkläder, blev 2 bh:ar, kanske lägger upp bild imorn! Var ialf 50% för medlemmar där, eller om man blir medlem. En kostade 700kr och en 489kr. Nu fick jag båda för 595 plus en till tvättpåse värde 70kr. Fick lite mer, eftersom jag är en bra kund, eller nå haha;) Jättesnäll,hjälpsam och trevlig tjej som jobbade där, underbart! Sprang även förbi Gina för att shoppa ett par leggings, då det jag råkade få hål i knäet på de svarta jag har nu:P På väg ut rännde jag förbi Wayne´s för att ta med mig en Latte, med kanelsmak. GOD som attans! Just ja, innan vi började all shopping blev de middag på Max. På vägen hem blev det Mcdrive för att handla en cheesburgare till Lillan <3 Gotrollet! Ica maxi fick sig ett besök som alltid. Vi brukar handla där typ 1 ggr i veckan, och A brukar springa in där nån gång å handla nå smått om de behövs. Nu ska jag göra A sällskap i sängen! Sov gott!

Inga kommentarer: