torsdag 23 april 2009

Tid?

Ja här har man ju inte tid att sitta nu när solen lyser starkt på en klarblå himmel!! För oss blir det en utedag helt klart! Ska gå en liten sväng med Lillan nu. Därefter blir det en joggingsväng. Kanske blir en sväng med stavarna ikväll..skulle vara skönt!:) Nu jäklar ska ja ligga i!Så de så!:P Jag brukade ju dricka äppelcidervinäger blandat med vatten förr, varje morgon och innan varje måltid. Och då gick jag ner mkt! Så idag har jag börjat med det igen, får se om de hjälper. Men man känner sig pigg och fräsch ialf efter ett glas!:) Många tycker att det är äckligt..men jag tycker att det är gott hm, knasig?Förmodligen;) Nä solen och prommis!

1 kommentar:

Malin Desireé sa...

Jo våran soffa är köpt på MIO :) men vet inte vad den heter. Minns inte. Man bygger den själv iaf. Eller alltså man får välja vilket armstöd, ben, kuddar, material m.m. :) Hoppas allt är bra me der. Vi borde ses i sommar iaf, det skulle vara trevligt. Ni bor alltså i hus nu, vart då, i Harmpnger va? men vart? Nu ska jag iväg att sola :) kraam