torsdag 28 maj 2009

Bakning klar!

Bakningen gick bra.... Här är några av dem, blev många fler än dessa;) Är dubbla havreflarn med kolafyllning. Blev även en del städning och fix med disk. Efter de kom Älsklingen hem och då har vi donat på en massa... Bland annat hängt upp denna....... I köket. Tittade länge på denna och fick den till slut i julklapp av mamma o pappa <3 Köpt på Schedins men finns även på Boom och lite fler ställen. Runt 1000kr. Så här blev det.... Har flyttat om stolarna på bordet nu, förr stod de ju 2 0ch 2. Tycker detta funkar oxå!? Stolen i närbild... Här ser man att den glittrar lite och även de vita sömmarna. Efter det satte vi upp det här... Barbordet i vardagsrummet. Är vitt och köpt på IKEA. Kommer inte ihåg vad de kosta nu.. Ska ha andra barstolar här, har bara lånat 2 från köket nu så länge tills vi hittar några vi vill ha här. Lampan är köpt på Mio, märke Rydéns. Priset var 2200:- men köpte den när de var lite rea. En till bild i vardagsrummet. Undra vilka stolar vi ska välja.. Har kollat på två olika i skinn, som har rygg. Men priset är 1 000:-st och vi ska ha 4... Får se hur de blir! Mysplatsen i andra hörnet bredvid barbordet lixom.. Efter detta blev det ett besök på Thai-vagnen jag provade nåt super gott. Var stekta risnudlar med ägg,biff,fläsk och kyckling. Köpte till sötsur och det var såååå gott! Älsklingen köpte det vanliga, kyckling med chashewnötter(?). Hann inte med att knäppa någon bild, vi var så hungriga hihi. Blev sen middag idag. Vi invigde barbordet när vi åt och kollade på 2½män samtidigt, mysigt:) Dessa köpte jag i Fredags när vi var på stan. Vi handlade present till Storebror Micke som fyllde år. Och även åt mosters dotter E som fyllde 6 på söndagen. Hon fick ett helt Hello Kitty set, eftersom hon önskade sig massa Hello Kitty. Hon fick en jättefin klocka som vi hittade på Ur&Penn, självklart HelloKitty. Blev även massa snoddar, diadem, solbrillor, allt med HK.
Dessa fick följa med mig hem från Ur&Penn.
Tror inte jag har lagt ut några bilder på våran nya dammsugare?
Ergiorapido Special Edition, Electrolux, Köpt på MediaMarkt 1 800:-
Nu ska jag mysa lite med Älsklingarna mina, duscha och sedan SATC innan sängen!
Snart helg nu och jag har hört att det ska bli KANON väder? YEJJJJJJJ!!!!

Inga kommentarer: