fredag 29 maj 2009

PåVäg.....

.....mot mys i Sundsvall... Hoppas ni gillade bilderna igår:P Nu har jag äntligen lärt mig hur man lägger in bilder från mobilen, haha tror jag är lite efter;) Så nu slipper jag dra runt på datorn o knäppa med den:P Den har ju bara 1,3MPX och igen blixt haha! Nä nu ska vi snart sätta oss i bilen och bege oss upp mot Sundsvall där vi ska möta upp Älsklingen. Vi ska handla lite smått till huset, storhandling för att fylla kylen, och jag tänkte springa in å kika lite efter en ny bikini på change, de har fortfarande 50% på hela sortimentet så måste ju passa på! Behöver verkligen en ny, då min gamla har gått sönder lite nu... Men har ju inte köpt en ny varje år då de brukar ligga på runt 700 spänn för bara en del! Tur att Change har kommit säger jag bara :P Hihi! Nä ska packa ihop lite nu!

Inga kommentarer: