måndag 4 maj 2009

En sak jag inte har...

Det är ju en sak jag inte har berättat för er.. hihi. Som hände i helgen... Jag vet inte varför jag inte berättat, men tror jag skäms:P Jag har ju varit förkyld hela lång helgen, med feber, ont och svälld i halsen o hosta. Och varit väldigt yr och vimsig. Så jag ramlade en dag, tror det var fredag. Visst de gjorde ont då, kändes som om knäet vreds om lixom. Men tänkte väl inte så mkt mer på det, eftersom vi hade främmande och så. Men därefter har jag knappt kunnat gå, ilband kan jag bara hoppa på ett ben lixom. Men ibland går de lite bättre, fast det gör as ont men eftersom vi åkte upp till s-vall i lördags så va de bara att gå ;) Hihi. Men några promenader, joggingar blir det ju inte, trist! Funderar på om ja ska gå till läkaren. Det är samma knä som jag krossade för många år sedan, och sen den dagen jag gjorde det, har jag alltid haft ont i knät. Så kanske de va något sen den skadan som gick sönder, vad vet jag. Är svälld och så från knäet och ända ner till foten. Var upp till s-vall en sväng igår oxå, eftersom de va lite saker vi inte hann me i lördags och så var vi lite osäker på soffa och så, så vi ville kika en gång till innan vi beställde. Blev lite shopping och så. Lillan var med så vi var självklart inne på Arken i typ 1 timme med henne haha, blev massa roliga ben, kollade på fåglarna som hon e riktigt impad av och så. Vi gick mkt emellan affärerna, eller jag o lillan gick och a flyttade bilen ;) Hihi! Var en mysig dag! Idag har jag slapp dag och har kollat på Oth som jag missade igår, ska även kolla på Gossip, som jag oxå missade igår:P Nä dax å kila! Bye!

1 kommentar:

madde sa...

sv: aj då det lät inte bra :O hoppas det inte är ngt allvarligt och att du kommer igång snart igen :) eller rättare sagt, att ditt ben blir bra snart igen hihi

ja det går väl sådär.. tycker jag sköter mig i både mat och motion men inte mkt händer... men men jag får väl vara nöjd med det lilla hehe