lördag 2 maj 2009

Life is gooooood

Åh, jag har inget mer att säga än igår. Livet är helt underbart alltså! Idag var vi vaken tidigt, som alltid nu när det är fint väder :) Vi åt frukost i solen, solade ett tag, lekte med Lillan, sparkade boll, kasta boll, å frisbee. Myste runt hemma till typ halv 1. Då slängde vi på oss lite kläder och åkte upp mot sundsvall. Jag har ganska ont i halsen, täppt i näsan och så, så de räckte väl för mig att vara ute i solen hela förmiddan ;) Nu har vi kollat på soffor, fåtöljer, köksbord, stolar. Käkat gott, fikat och bara haft de mysigt :) Har även blivit lite shopping, men inte så mkt intressant tror ja :P Nu saknar jag Lillan som bara den. Tur att vi snart är hemma hos henne :) Mitt hjärta! Så mysigt för henne att skrutta runt som hon vill på gräsmattan, på altanen, kan busa när hon vill, vila i skuggan när hon vill och så :) Idag tog vi ut hennes badbalja med vatten. Hon badade länge i solen, gullfian :) Bor så många unga familjer på vår gata, med väldigt små gulliga barn i nästan varje hus. Så söta. De är så trevlig o söta jämt :) Å många är i våran ålder å bara lite äldre :) Nä nu ska jag vara social och längta lite till efter Lillan, snart är vi hemma :) Dagen har varit underbar idag igen! Är såååå glad :) Brun har man blivit oxå, nice:) Tror vi har bestämt oss för soffa oxå nu ;) Hoppas ni har lika underbara känslor som mej :) Ha en trevlig kväll hörrni!

1 kommentar:

madde sa...

hej!
hur går det med viktnedgången? :)