lördag 9 maj 2009

Langos!

Langos here I come! Nu är vi på väg ner till Gävle o ska trycka langos :) Igår hade vi en jättebra dag. Bakade hela förmiddagen. Blev moccarutor/kärleksmums, havreflarn med smörkrämsfyllning och sega chokladrutor. Älsklingen kom hem lite tidigare och vi brassade in till Hudik. Hämtade upp Gurkan, var på EM o kikade på matgruppen, beställde dock ingen eftersom vi inte vet om vi ska ha stolarna därifrån eller från Mio. Handlade även lite på prix och sedan drog vi hemåt. Blev grillat, kyckling,gräddsås(som jag gör själv),köpte nå konstiga strips pommes boucles(med barbeque smak tror ja) å sallad blev de oxå till. Efter de så kom ToM och hälsade på. Blev lite fika o massa snack. Just ja, igår blev golvet klart oxå :) Hurra! Känns skönt. Så nu är det massa städning och efter de kan jag hänga upp mina nya gardiner,plocka fram nya soffan, nya stormattan, sätta upp nya barbordet. Och köpa min älskade fåtölj :) Yippi:) Nä nu ska jag vara social med dom i bilen. Och längta efter langosen. Jag o Lillan sitter å sjunger Langos låten ;) Hoppas ni har en trevlig helg!

Inga kommentarer: