fredag 15 maj 2009

Sundsvall here we come

Nu är vi på väg till sundsvall, eller snart ialf. Jag och Lillan ska prova åka bussen upp 12.40. Kommer då fram i s-vall 13.45. Då träffar Älsklingen upp oss där :) Sen ska vi mysa runt, gå lite prommisar, kanske en mjukglass?,lite shopping och så. Kanske får den där dammsugaren följa med hem idag?;) Om vi hittar någon vi är nöjd med vill säga:P Funderar även på att köpa fåtöljen, får se hur de blir, ska ialf titta på den igen... Ska även på IKEA o shoppa lite.Fick lite medlemserbjudanden därifrån, bland annat på två vasar jag har tittat på. En jätte stor och en vanlig. Har jättedåligt med vanliga vasar. Och så har jag ju köpt massa långa blommor, som jag vill ha en jättestor vas till. Är en del mer saker vi ska göra, samt handla lite på ICA MAXI innan vi åker hem. Nä dax att göra sig iordning nu kanske... Ska ju snart åka! Nu vet ni ialf var ni har mig idag, era papparazziz;)

Inga kommentarer: