tisdag 1 september 2009

En fundering...

Vad har ni för preventivmedel? Och hur tycker ni att det funkar med biverkningar med mera? Jag har provat en hel del. 3 olika piller när jag var yngre. Sedan valde jag p-stav, som jag nu haft i 3 år. Kan inte fatta varför jag har haft den så länge, har haft massa massa biverkningar av den. Usch. Nu ska jag ialf ta ut den imorn och börja med något nytt. Fick recept utskrivet på cerazette, men då jag provat det förr och det är lika som p-staven jag har, så vill jag absolut inte ha dessa piller. Blir så less på folk som inte lyssnar på vad man säger, utan bara gör... Blä, ska säga imorn att jag vill ha något annat. Har nu suttit å läst många timmar, finns så mkt. Alla ger samma biverkningar typ,men till olika personer. Det som är så klurigt lixom. Att vissa mår skitbra av en sak och vissa mår kasst avden. Jag funderar ialf på det lite nyare pillret, yasminelle. Får se hur det blir. Less på att proppa i hormoner, men kondom känns ju inte så personligt heller lixom. P-dator är ganska komplicerat och dyrt.. hm. Ska prova med piller,funkar de inte får jag leta vidare på någon annan lösning! Vore ialf spännande å veta vad ni har för skydd och hur det funkar för er :) Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cerazette funkar kanoners på mig. Varmt rekommendation.

Anonym sa...

testa p-ring